27 Mayıs 2008 Salı

e okul not giriş programı

Bu program ile verilerinizi e okul`a hızlı ve güvenli bir şekilde aktarabilirsiniz.Program, oldukça gelişmiş özelliklere sahiptir ve konusunda piyasadaki tek ciddi yazılımdır.e okul Gold sayesinde her yıl sınıf atlayanları tek, tek e okul sistemine girmek zorunda kalmazsınız. Tüm veriler dakikalar içinde e okul sistemine aktarılır. aşşağıdaki linkten tıklayarap e-okul not girme programını indirebilirsiniz.

http://www.tamindir.com/program/17323/e-Okul_Gold.htm

25 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzel bir site ep buraya gircem

yağmur dedi ki...

çok güzel bir site notlarımızı öğreniyoruz arkadaşlarla her gün her saat giriyoruz

gizem dedi ki...

arkadaşlar notları nasıl öğreniyorsunuz ltfn cevap verin hemen

gamze dedi ki...

çok kolay ilk önce e-okul yaz daha sonra veli bilgilendirme sistemine gir daha sonra tc kimlik nonu yaz sınıf nonu yaz bitti bu kadar yani

ecem dedi ki...

arkadaşlar meraba ben ecem ben bu siteyi çok seviyorum çok hoşşşş sizlerede tavsiye ediyorum notlarımızı artık kolayca öğrenebiliyoruz çok hoşşş bu siteya çünkü benim karnemin hepsi 5 beşşşşşşşşşşşşşşşş oleyyyyyyyy.................

ecem dedi ki...

hııı bu arada ben ecem demiştim 7. sınıf öğrencisiyim benimle konuşmak isteyen varmıııııııı msnde

mert dedi ki...

slm ecem ben senle msn de konuşa bilirim fbli_mert-77@hotmail.com o normal tire kendine iyi bak bende 7.sınıf öğren. siyim

merveee dedi ki...

slm millet sorunlarını benle paylaşmak istiyen msn eklesin sen_sizlik_1993@hotmail.com

(f)HAKAN(f) dedi ki...

slm ben hakan ekul çıktı merak kalmadı

şevval dedi ki...

6/B den samet diyorki ben bu siteyi sevmedim notlarımı
göstermiyo hiç bişi göndermiyo yazan yakışıklı 6/b sınıfı samet

şevval dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
mawiş dedi ki...

slm fırlamalar yha siz çok şanslısınız çok ben sizin ablanızım ve 21 yaşındayım yoktu bizim zamanımızda böle şeler karne sabahı kıvranır dururduk gözler faltaşı gibi açılırdı ve karın ağrısıyla bekleyemeye başlardık zilin sesini:) hocalar göründüğü an kürsüde hepimizin el ayak titrerdi aman zaıf gelirse gelsn die gülmeye çalışnların bile gülüşünlerinin sahte olduğu ve kafalarının içinde babam yaktı bni cümlesinin dönüp doşaltığını işte o an görür o an hissederdi herkes ...yha farklı çok tuhaftı ozamn herkesi bi tyer basardı o soğuk havalarda bile...:)aama herşeye rağmen muhteşmdi okul harikaydı bitince anlarsınıs değernii nyse hepinizi öptm inş..ii notlarla tüm yaz tatiliniz gerçek bi yaz olr hepinizi seviorm...bb
mawiş ablanız.....

hamitto sersery dedi ki...

selam, ben hamdullah orta okul öğrenciyim
neyse fazla uzatmaya gerek yok açıkçası gerçeği söylemek gerekirse bu siteye beğendim herkese tavsiye ederim,yani notlarını öğrenmek isteyenlere

hamitto sersery dedi ki...

selami yine ben hamdullah merhaba arkadaşlar umarım iyisiniz eğer benle konuşmak isteyen varsa lütfen bu msn yi eklesin esenlerli-boy_@hotmail.com
herkese iyi günler

efsane56 dedi ki...

slm ecem bende seninle msn de konuşmak isterim msnem karaaslan56@hotmail.com

ismail dedi ki...

bence çok güzel arkadaşlar lazım olan kullanır isteyen meraktan kurtulur isteyen sürprüzlerden kaçar

ismail dedi ki...

konuşmak isteyen olursa yazsın

şeyda dedi ki...

arkadaşlar allah yinede m.e.b'den razı olsun süper bir site ama bence karne heycanı kalmadı gibi ha bu arada 14 yaşındayım 8. sınıf öğrencisiyim bütün herkes ekleyebilir dentis_byn_komiser@windowslive.com hepinizin sbs'sinde başarılar öptüm sizi by.....

n3c47! dedi ki...

ecem bnide eklee msnene raptime.n3c471_34@hotmail.com

n3c47! dedi ki...

ecem benide eklee raptime.n3c471_34@hotmail.com

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
onur dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
faruk_05387007689 dedi ki...

ya kardesim ne siteymiş ama yaw gir gir cıkmıyo ya a.g ben bu sitenin

rsl dedi ki...

selam kankalar ben resul dert dinlerim konuşurum rrresullll_96@hotmail.com ekleyin

ingstra dedi ki...

karneme bakmak istiyorum