26 Mayıs 2008 Pazartesi

Karne Sonuçları

meb, milli eğitim bakanlığı, e okul karne sonuçları, e okul veli bilgilendirme sistemi, e okul, sınav sonuçları, e karne, öğrenci karnesi, karne notlarını internetten öğren, e öğrenci karnesi, elektronik karne, devamsızlık, eğitim teknolojileri genel müdürlüğü, eğitek, tc kimlik no, öğrenci no, karne sonuçları, sanal karne, karne sevinci, yarıyıl tatili, sömestr, takdir belgesi, teşekkür belgesi, onur belgesi, ortaöğretim, e devlet projesi, öğrenci takibi, sanal eğitim, sanal okul

25 Ocak 2008'den itibaren veliler, Milli Eğitim Bakanlığı'nın hazırlamış olduğu Veli Bilgilendirme Sistemi'ni kullanıp, öğrencilerinin TC kimlik ve öğrenci numaralarını girerek ders notlarını, devamsızlık bilgilerini, haftalık ders programlarını, aldıkları belgeleri (takdir, teşekkür... vb.), okudukları kitapları, davranış notlarını ve okulun duyurularını takip edebilecekler.

23 yorum:

nilgun dedi ki...

sagolun

nilgun dedi ki...

teşekkürler şimdiden karne sonuçlarını gösterdiginiz için

cansu dedi ki...

ben 2. dönem karne sonuçlarına bakamıyorm neden yanlış yerden mi giriyorum acaba teşekürler

tventy dedi ki...

ben 1. dönem notlarıma bakamadım ama 2. dönem bakabiliyorum

David dedi ki...

karne sonuçlarımı göremiyorum

Adsız dedi ki...

hanı ya hıcbırsey goremıyoruz

yaman dedi ki...

arkadaşlar gogleye e-okul yazıyorum ora giriyorum ama çalışma var diyor 1haftadır bakamıyorum bana yardım edin açılmıyoyor

XiNT dedi ki...

ben bu karne notlarını goremıyorum yardım lutfen

kemal dedi ki...

tıklıyorum tıklıyorum bir türlü girmiyor help lütfen!

EsRa dedi ki...

ya nie ikinci dönem karne notlarımı göremioyrum lütfen yardımcı olun :(

leyla dedi ki...

yaaaaaaaaaaa nedne notlarıma bakamıyorum offff:(

hll dedi ki...

niye açılmııııııooooooooo

sena dedi ki...

ya neden açılmıyo ya notlarımı görmek istiyorum offffffffffff

sena dedi ki...

ya nolur açılsın artık ya yeter be göremiyorum teşekkürler

baby girl dedi ki...

Yamana katılıyorum googleye bende yazıyorum açılmıyo bi bitmek bilmedi çalışmaları yaw yarın karne alıcaz ama göremedik daha karneleriiiiiiiiiiiiiii

hadi n'olur açın









Arkadaşlar biraz sabırlı olun elbet açılcaktır karnelerinizi göreceksiniz...

adım kübra
7 ye gidiyorum



açılsın artıkkkk ruhum sıkıldı yaw yeter ama !!!

baby girl dedi ki...

oooooo

baby girl dedi ki...

yaw hadiiiii açsanızaaaaa şindi küfür ettirceksiniz haaaa

baby girl dedi ki...

kime diom heeeeeeeeey
açmazsanız vala şikayet etcem



Siz bilirSinİZ

baby girl dedi ki...

sena eminimki notların hep 1 0 1 0 1 0 dır...
tembel nolcak işte nilgünde öyle sanki açılmış gibi saolun diyo ay kibarlığını yesinler senin
sende öylesin '''hll'''
saanki çok çalışkansında niye açılmıyoooooooooooo diyosun
leyla ayrıca yanlış yazmışın saftrik
yaaaaaaaaaaa ''nedne'' notlarıma bakamıyorum offff yazmışın nette o canım nedne değil köylüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü

baby girl dedi ki...

üye oldumşifremi verim size ananızın amı ok mu?

hll dedi ki...

gerizekalı senaa mal
sen insan deilsin hayvansın hemde benim notlarım seninkisinden bin kat iyidir kesin kıskanıyosundur beni salakkkkkkkkkk

vagabond dedi ki...

baby girl sen okadar slaksınki leyla orda neden notlarıma bakamıyorum demek istemiş nette değil gerizekalı bilmişlik yapmaya çalışma sanki sen çok çalışkanmışsın gibi başkalarının notları ahkkında yorum yapma tamammı bana gelince benim notlarım hakkında hiç yorum yapa tamammmı cicim..

sheytan_angell dedi ki...

1 ben bu baby girle sinir oldum kimsin kısım sen babymiş senn her tarafın baby olsa kaç yazar enbesil salak.2 kimse hakkında yorum yapma sen sana o hakkı kim wardi senin götün çok kalkmış indirmek lazım gel indiriyim ben.3. bende karne notlarımı göremiyorum. ilgilenenlere şimdiden çok teşekkür ederim.senin gibi enbesile etmiorum tabi baby demiorm insan görünümlü haywan... (sana fazla kapak wermek istemiorum.ne kadar kapak versem kapatamassın o ... neyse yaa )